Centropa magazín

Management firem

Prodej firmy je složitá záležitost a každý manažer nebo majitel se snaží firmu vést tak, aby k této záležitosti nemuselo dojít. Bohužel ani to největší úsilí někdy nestačí a na prodej dojde. Proto je dobré, aby každý ve vedoucí pozici věděl, co takový prodej obnáší.

Prodej firem

Štítky: postup prodeje firmy jak prodat firmu prodej zavedených firem prodej ziskových firem chci prodat firmu jak výhodně prodat firmu

Číst dál: „Prodám nás“ – Co vědět před prodejem firmy

 

 

Abyste získali pozornost potenciálních zákazníků, tak musíte být prostě vidět. A k tomu abyste byli vidět, tak musíte vykonávat kroky, které vám se zviditelněním výrazně pomůžou. Možností je v dnešní době přehršel. Přesto spousta lidí, firem a podnikatelů si pořád neví rady. Těch možností a všemožných forem propagací je totiž tolik, že se v nich zkrátka a jednoduše ztratíte. Nevíte jak a kde začít a nakonec se v tom ztratíte tak, že vlastně skončíte na úplném začátku.

Číst dál: Buďte vidět jak offline, tak online

Říká vám něco pojem management? Pokud ne, tak dovolte, abych jej představil. Jedná se o proces systematického plánování, organizování a rozhodování, vedení lidí a kontroly za účelem dosažení vytyčeného cíle společnosti. Top manažeři jsou lidé, kteří jsou svým způsobem vizionáři, plánovači a řešitelé problémů svého týmu. Jeho cílem je neustálý pokrok vpřed a soustředí se na vytvoření soudržnosti týmu, protože v tom je úspěch. Pokud tímto manažerem nedisponujeme, můžeme si jej vypůjčit. Tomuto druhu managementu se říká interim.

 

Číst dál: Nemáte manažera? Interim agentura zajistí 100% kontrolu a výkon

Nejnovější články z této kategorie

„Prodám nás“ – Co vědět před prodejem firmy

Prodej firmy je složitá záležitost a každý manažer nebo majitel se snaží firmu vést tak, aby k této záležitosti nemuselo dojít. Bohužel ani to největší úsilí někdy nestačí a na prodej dojde. Proto je dobré, aby každý ve vedoucí pozici věděl, co takový prodej obnáší.

Prodej firem

Číst

Co dělat, když firma stagnuje

Stagnace nemusí znamenat katastrofu. Prostě si vaše firma dala chvilku pauzu. Ale vám klesají zisky a zaměstnanci jsou demotivovaní. Co s tím?

Číst

Buďte vidět jak offline, tak online

 

 

Abyste získali pozornost potenciálních zákazníků, tak musíte být prostě vidět. A k tomu abyste byli vidět, tak musíte vykonávat kroky, které vám se zviditelněním výrazně pomůžou. Možností je v dnešní době přehršel. Přesto spousta lidí, firem a podnikatelů si pořád neví rady. Těch možností a všemožných forem propagací je totiž tolik, že se v nich zkrátka a jednoduše ztratíte. Nevíte jak a kde začít a nakonec se v tom ztratíte tak, že vlastně skončíte na úplném začátku.

Číst

Centropa magazín
Svět firemních budov