Centropa magazín

Management firem

Buďte vidět jak offline, tak online

 

 

Abyste získali pozornost potenciálních zákazníků, tak musíte být prostě vidět. A k tomu abyste byli vidět, tak musíte vykonávat kroky, které vám se zviditelněním výrazně pomůžou. Možností je v dnešní době přehršel. Přesto spousta lidí, firem a podnikatelů si pořád neví rady. Těch možností a všemožných forem propagací je totiž tolik, že se v nich zkrátka a jednoduše ztratíte. Nevíte jak a kde začít a nakonec se v tom ztratíte tak, že vlastně skončíte na úplném začátku.

Stará dobrá offline reklama

Možná si někteří z vás říkají, že offline propagace už nemá cenu a že je nejlepší veškerou snahu směřovat do internetového světě. Opak je ale pravdou. Pro zviditelnění vašeho businessu nestačí dělat pouze půlku práce. Propagace v offline světě může být totiž minimálně stejně účinná. Propagace vaší firmy nelze úplně tak oddělit, protože všechny aktivity jsou spolu navzájem provázané. A to je o důvod navíc, proč je nejlepší oba směry zkombinovat. Dostavené výsledky tak můžou být mnohem větší. Pojďme si tedy ukázat, co můžete pro zviditelnění své značky udělat v rámci offline světa.

 

  • Využijte tištěné reklamy v deníku. Díky ní můžete totiž oslovit úplně každého čtenáře. Ne jenom, na které je reklama cílena, tak jako v případě online reklamy.

 

  • Můžete použít letáčky, která budete rozdávat na ulici, vylepíte je na konkrétní místa nebo budou dostupné v obchodním centru.

 

  • Uspořádejte nebo se pusťte do něčeho netradičního. Využijte momentu překvapení a snažte se lidi kolem šokovat. Zaujměte je zkrátka něčím co ještě nikdo neudělal. Přitáhnete tak pozornost neotřelým nápadem a v té záplavě reklam vyniknete.

 

  • Největší reklamou jste však vy sami a pracovníci firmy. Osobní kontakt byl a vždy bude nejúčinnější formou propagace. Proto vystupujte veřejně, potkávejte se s lidmi, diskutujte atd.

 

Kdo není na internetu jakoby nebyl

Největší výhodou online marketingu je rychlost, efektivita a měřitelnost. Dost často bývá také levnější variantou. Pomocí online marketingu můžete přesně zacílit na svou cílovou skupinu a díky tomu tak zvýšit šanci na úspěch a snížit náklady na reklamu zároveň. Navíc nejste díky internetu omezeni ani lokalitou. Takže můžete klidně obchodovat i se zákazníky z opačné strany světa. Takže teď se pojďme zase podívat, jaké formy propagace můžete využít v online světě.



  • Web

Základním stavebním kamenem jsou webové stránky. Říká se, kdo nemá v dnešní době webové stránky, jakoby neexistoval. Protože je ale webových stránek a nabídek v každém odvětví tolik, tak musíte mezi ostatními vyniknout a ukázat jim proč nakoupit nebo využít služeb právě u vás. Dnes už tedy nestačí mít pouze nějaký web, ale kvalitní web!

 

  • SEO = optimalizace pro vyhledávače)

Mít však kvalitní a hezké webové stránky dnes už nestačí. Musíte mít správně nastavené SEO. To znamená, že vaše stránky ladíte a pracujete s nimi tak, aby byly konkurence schopnější. Díky správné práci na SEO docílíte daleko většího úspěchu ve vyhledávačích, které váš web budou mít jednoduše rádi.

 

  • PPC = plať za klik

Aby byl vás web úspěšný, tak je potřeba ho propojit s dalším kanálem. A tím jsou PPC reklama. Ta je jedním z nejsilnějších nástrojů online marketingu. A to převážně proto, že platíte až za každého člověka, který klikne na vaši reklamu a dostane se tak na váš web. Nejčajstěji se můžeme setkat s PPC reklamou ve vyhledávačích úplně nahoře a nebo na Facebooku a Instagramu.

 

V dnešním článku jsme si rozebrali základní možnosti marketingu. Ve skutečnosti je těch možností a forem daleko více. Nejdůležitější je však dívat se na to globálně a všechny pro vás nejvýhodnější kanály propojit dohromady. Když budete prodávat online kurz vaření, tak budete pravděpodobně využívat hlavně online marketingu. Naopak, v případě kadeřnictví je asi daleko efektivnější se věnovat tomu, abyste byli vidět offline.

Velkou roli při analýze a vytvoření vhodné strategie  pro marketingové aktivity hraje vaše cílová skupina. Je důležité si přesně definovat svého zákazníka, který od vás nejčastěji nakupuje. Díky tomu tak dokážete daleko lépe nastavit a naplánovat veškeré procesy, formu a způsob komunikace a celou marketingovou strategii.

 

Pokud si s tím nevíte rady a chcete pomoct s vytvořením webu se vším všudy nebo celé marketingové strategie včetně grafických návrhů, tak se obraťte na profesionály z online marketingové agentury Weboo.

Přidat komentář


Nejnovější články z této kategorie

Buďte vidět jak offline, tak online

 

 

Abyste získali pozornost potenciálních zákazníků, tak musíte být prostě vidět. A k tomu abyste byli vidět, tak musíte vykonávat kroky, které vám se zviditelněním výrazně pomůžou. Možností je v dnešní době přehršel. Přesto spousta lidí, firem a podnikatelů si pořád neví rady. Těch možností a všemožných forem propagací je totiž tolik, že se v nich zkrátka a jednoduše ztratíte. Nevíte jak a kde začít a nakonec se v tom ztratíte tak, že vlastně skončíte na úplném začátku.

Číst

Co dělat, aby nemuselo dojít k prodeji firmy

Krize ve firmě je nepříjemnou záležitostí a její překonání není zrovna jednoduchou záležitostí. Krize ve firmách často vede k prodeji firmy v horších případech k likvidaci. Na to se zaměřit, pokud chcete, aby vaše firma povstala z popela jako bájný Fénix?

Číst

Nemáte manažera? Interim agentura zajistí 100% kontrolu a výkon

Říká vám něco pojem management? Pokud ne, tak dovolte, abych jej představil. Jedná se o proces systematického plánování, organizování a rozhodování, vedení lidí a kontroly za účelem dosažení vytyčeného cíle společnosti. Top manažeři jsou lidé, kteří jsou svým způsobem vizionáři, plánovači a řešitelé problémů svého týmu. Jeho cílem je neustálý pokrok vpřed a soustředí se na vytvoření soudržnosti týmu, protože v tom je úspěch. Pokud tímto manažerem nedisponujeme, můžeme si jej vypůjčit. Tomuto druhu managementu se říká interim.

 

Číst

Centropa magazín
Svět firemních budov