Bez marketingu ani krok
Co je to vlastně marketing? Dalo by se velmi zjednodušeně říci, že marketing = reklama nebo propagace. Jedná se o mocný nástroj, jak oslovit nebo jak prodat zákazníkovi váš produkt. Pokud jej umíte, dává vám do rukou velkou moc, která spočívá v tom, že jste schopni o sobě a svém produktu říct světu a zvýšit tak prodej. Jak se vyvíjí cokoliv, stejně tak se vyvíjí i marketing jako takový. Pojďme se podívat na druhy reklamy, které byste měli upřednostni před jinými.
Na co se zejména zaměřit?
- Okolní prostředí firmy.
- Účastníci trhu a míra vlivu.
- Vnitřní prostředí firmy.
- Pochopení potřeb zákazníka.
Je marketing nezbytností?
Dnešní doba je charakterizována jako digitální, virtuální. Stejně takto přistupují lidé k objednávání a výběru zboží. Jsou zkrátka na internet. Z tohoto faktu vyplývá, že je nepřípustná absence:
- firemního facebookového profilu,
- firemního webu,
- jakékoliv reklamy,
- řezané grafiky na automobilu.
Marketing je soubor činností, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií.
Zároveň vám pomáhá:
- získat nové zákazníky,
- budovat značku,
- zvýšit prodej.
Reklama
S pojmem marketingu se úzce pojí reklama. To už je něco, co zná většina lidí. Dokáží ji identifikovat v TV, rádiu, na internetu a kdekoliv jinde. Pokud je dobře udělaná, tak nás upoutá na první pohled a v ideálním případě si pamatujeme, co bylo předmětem této reklamy v případě, kdy na tento produkt narazíme na internetu nebo v obchodě.
Reklama existuje nejčastěji v těchto formách:
- letáky, plakáty, katalogy, vizitky
Nové druhy reklam
Pokud hledáte něco, co nikdo jiný nemá a chcete se odlišit od konkurence a tím zaujmout větší počet lidí, tak vám nezbývá nic jiného než se svěřit do rukou profesionálů. Zkrátka platí, že mít vlastní logo na budově, správný signmaking a navigace jsou základ úspěchu!
Další formou je tzv. digitální tisk. Jedná se o způsob tisku, který umožňuje vytvořit výtisk přímo z počítače. Digitální tisk je nástupcem ofsetového tisku. K tisku se používají nejčastěji laserové tiskárny se suchými tonery.
Pomocná ruka profesionálů
Chceme-li mít kvalitní reklamu a nastavený marketing, neváhejte a svěřte se do rukou profesionálů, kteří mají zkušenosti, se kterými vás obohatí. Osobně doporučím OK Design, s 20letou zkušeností v oboru.
Podle zájmu jsou schopni navrhnout reklamu, realizovat ji a dokonce umístit na zeď nebo na automobil.